Tez-tez verilən suallar
Çatdırılılma

Accordion Content

Çatdırılma və emal müddətləri sifariş etdiyiniz məhsullardan asılıdır. Hər bir məhsulun statusu (anbarda, sonra göndərmə və ya sifariş üzrə) hər bir fərdi məhsul səhifəsində, həmçinin təxmini göndərmə tarixi göstərilir.

Stokda
Əldədir və göndərilməyə hazırdır! Çatdırılma müddəti, çatdırılma ölkəsindən asılı olaraq, göndərilmə tarixindən etibarən 3 ilə 8 iş günü arasındadır. Bunu “Səbətə əlavə et” düyməsinin üstündə görəcəksiniz. Sifarişin emal müddəti sifarişin növündən asılıdır. Sifarişin emal müddəti sifarişin növündən asılıdır. Adətən bu müddət 1-3 gündür.

Daha sonra çatdırılma
Hələ əlimizdə yoxdur, amma tezliklə gələcək! Narahat olmayın, siz hələ də onu ala bilərsiniz və sifarişiniz hazır olan kimi yerinə yetirilmək və göndərilmək üçün növbəyə əlavə olunacaq! Təxmini göndərmə tarixi məhsul səhifəsində və sizin arayışınız üçün çıxış zamanı göstərilmişdir. Bunu “Çantaya əlavə et” düyməsinin üstündə görəcəksiniz. Nəzərə alın ki, sifariş verildiyi zaman sizdən ödəniş tutulacaq.

Sifarişlə hazırlanır (qravüra və monoqramma daxil olmaqla)
Sifarişinizi verdikdən sonra biz dərhal məhsulun istehsalına başlayırıq. İstehsal müddəti sifarişin növündən və mürəkkəbliyindənasılıdır. Bu müddət adətən 3-7 gün arasında dəyişir.

Təxmini çatdırılma müddəti

Təxmini çatdırılma müddəti sifariş zamanı göstəriləcək! Nəzərə alın ki, əgər sifarişiniz anbarda olan məhsullardan, geri sifariş edilmiş əşyalardan və/və ya sifarişli məhsullardan (o cümlədən həkk olunmuş və monoqramlı əşyalardan) ibarətdirsə, çatdırılma tarixi dəyişə bilər.

Çatdırılma xərcləri vergilər və endirimlərdən əvvəl ümumi məbləğə əsaslanır. Göstərilən çatdırılma vaxtlarına həftə sonları, bayram günləri və kuryer tərəfindən gözlənilməz gecikmələr (hava, həcm, trafik və s.) daxil deyil. Müştəri tərəfindən çatdırılma seçimində dəyişiklik təqdim edilərsə, təxmini çatdırılma tarixi gecikə bilər.

Azərbaycanın istənilən ərazisinə çatdırılma mümkündür.

Həmçinin aşağıdakı ölkələrə göndəririk! Nəzərə alın ki, biz hazırda poçt qutularına, APO və ya FPO ünvanlarına göndərmirik.

Şimali Amerika
Kanada, Amerika Birləşmiş Ştatları

Cənubi Amerika
Braziliya, Argentina

Okeaniya
Avstraliya, Yeni Zelandiya

Avropa
Albaniya, Avstriya, Belarusiya, Belçika, Bosniya və Herseqovina, Bolqarıstan, Xorvatiya, Çexiya, Danimarka, Estoniya, Finlandiya, Fransa, Almaniya, Yunanıstan, Macarıstan, İslandiya, İrlandiya, İtaliya, Latviya, Litva, Lüksemburq, Malta, Moldova, Monteneqro , Hollandiya, Norveç, Polşa, Portuqaliya, Rumıniya, Rusiya, San Marino, Serbiya, Slovakiya, İspaniya, İsveç, İsveçrə, Ukrayna, Böyük Britaniya, Vatikan

Asiya
Azərbaycan, Kipr, Gürcüstan, Honq-Konq, Hindistan, İndoneziya, İsrail, Yaponiya, Qazaxıstan, Küveyt, Qırğızıstan, Malayziya, Maldiv adaları, Filippin, Sinqapur, Cənubi Koreya, Tayvan, Tayland, Türkiyə, Özbəkistan

Yaxın Şərq
Misir, Qətər, Səudiyyə Ərəbistanı, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri

Qeyd: Ölkəniz siyahıda yoxdursa, ölkənizi göndərmə siyahısına əlavə etmək üçün bizimlə əlaqə saxlayın.

Sifarişiniz çatdırılıbsa, lakin heç bir yerdə görünmürsə, çatdırılma tarixindən sonra 7 iş günü ərzində contact@silverone.az elektron poçt ünvanına göndərin. Bu müddətdən sonra itirildiyi bildirilən hər hansı əşyaların dəyişdirilməsi və ya geri qaytarılması rədd ediləcək.

Mənim Sifarişim

Accordion Content

1. Sifarişiniz
Əgər sizin Silverone hesabınız varsa, sadəcə daxil olun və hesab səhifənizdə sol menyudan “Sifarişlərim”i seçin. Sifariş nömrəsini orada tapa bilərsiniz! Hesab yaratmamısınızsa, narahat olmayın! Sifariş vermək üçün istifadə edilən eyni e-poçt ünvanı ilə istənilən vaxt birini yarada bilərsiniz.

Onu da qeyd edək ki, hər sifarişlə biz sifarişin təsdiqi e-poçtu göndəririk ki, bu e-poçt satınalma üçün istifadə olunan e-poçt ünvanına göndərilir. Bütün gələn qutuları yoxladığınızdan əmin olun, çünki o, lazımsız/spam qovluğuna düşə bilər!

2. Hədiyyə Sifarişi
Əgər sizə hədiyyə göndərilibsə, sifariş nömrəsi ilə hədiyyə qəbzi əlavə edilməlidir. Hələ də tapa bilmirsən? Hədiyyə verənin adını və e-poçt ünvanını bizə contact@silverone.az elektron poçtuna göndərin!

Sifarişinizi ləğv etmək və ya dəyişiklik etmək lazımdırsa, lütfən, sifariş verdikdən sonra 24 saat ərzində əlaqə saxlayın. Xahiş edirik unutmayın ki, komandamız sifarişinizin mümkün qədər tez göndərilməsi üçün çox çalışdığına görə, sorğunuz əsasında sifarişinizi ləğv edə və ya yeniləyə bilməyə bilərik.

Monoqramlı və həkk olunmuş parçalar üçün sifariş verildikdən sonra biz sifarişi ləğv edə və ya yeniləyə bilmirik.

Sifarişinizi verdikdən sonra bir saat ərzində bizimlə əlaqə saxlamaqdan çekinmeyin və biz sifariş emal olunana qədər dəyişikliyə nail olmaq üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Xahiş edirik unutmayın ki, komandamız sifarişinizin mümkün qədər tez göndərilməsi üçün çox çalışdığına görə dəyişikliyə zəmanət verə bilmərik. Sifariş göndərildikdən sonra Silverone bizim tərəfimizdən ünvanı dəyişə bilməz, lakin siz göndərmə ünvanınızı dəyişdirmək üçün ölkənizin EMS ofisi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Ölkənizdə EMS ofisi tapmaq üçün linkləri izləyin.

Birincisi, istənilən vaxt Silverone hesabınıza daxil olun və sifarişinizin statusunu nəzərdən keçirmək üçün “Sifarişlərim”i seçin. Sifarişiniz qablaşdırıldıqdan və göndərilməyə hazır olduqdan sonra e-poçt vasitəsilə izləmə nömrəsi alacaqsınız ki, o sizə gələn zaman onun fəaliyyətini izləyə biləsiniz.

Status “Gözlənilən ödəniş” – Bu o deməkdir ki, siz zərgərlik sifariş etmisiniz, lakin bu sifariş üçün ödəniş etməmisiniz. Sifarişinizi göndərilməyə hazırlamağımız üçün istədiyiniz vaxt ödəyə bilərsiniz.

Vəziyyət “Emal olunur” – Sifarişiniz yerinə yetirilməsi üçün əməliyyat komandamıza təhvil verildi. Sifarişinizdəki bütün mallar anbardadırsa, tipik emal müddəti 3 iş günüdür!

Vəziyyət “Tamamlandı” – Sifarişiniz qablaşdırılıb və sizə gedir. Nəzərə alın ki, hər hansı fəaliyyət və ya hərəkəti əks etdirmək üçün izləmənin kuryer sisteminə skan edilməsi müəyyən vaxt tələb edə bilər.

Hədiyyə

Accordion Content

Qablaşdırmamıza Silverone hədiyyə qutusu daxildir. Hədiyyə qeydlərimiz sizin xüsusi mesajınızla çap olunur. Təbrik mesajınız yazdığınız kimi çap olunacaq, ona görə də heç bir səhv olmadığından və emojilərdən istifadə olunmadığından əmin olun!

Bəli! Biz həm fiziki həm də rəqəmsal hədiyyə kartlarını təklif edirik. Buraya daxil olaraq hədiyyə kartını seçə bilərsiniz. Diqqətinizə çatdırmaq istəyirik ki, həm rəqəmsal, həm də fiziki hədiyyə kartları geri qaytarılmır.

Silverone hədiyyə kartları yalnız silverone.az saytında, Silverone-ın rəsmi səhifələrində və ya mağazalarımızda satın alındıqda etibarlıdır.

Nəzərə alın ki, endirim kodları həm fiziki, həm də rəqəmsal hədiyyə kartları üçün tətbiq edilə bilməz.

Silverone Rəqəmsal Hədiyyə Kartı fərdi kupon kodlu rəqəmsal kart şəklində sənəddir. Rəqəmsal Hədiyyə kartının nominal dəyəri sifarişçidən asılı olaraq dəyişə bilər. Bu kartı hədiyyə olaraq alan şəxs Silverone veb saytında istənilən zinət əşyasını seçib ona təqdim olunan kartın fərdi kupon kodu ilə ödəniş edə bilər.

Hədiyyə kartı həmişə yaxşı bir hədiyyədir. Bir qadın və ya kişi üçün hədiyyə kartı şəklində hədiyyə alarkən, siz yalnız seçilmiş əşyanı deyil, həm də seçim imkanı verirsiniz.

Bu kartla təkçə Silverone vitrinlərində olan məhsulları deyil həm də fərdi olaraq istənilən növ zinət əşyanızı sifariş edə bilərsiniz. Fərdi sifariş haqqında daha ətraflı məlumatı linkə keçid edərək əldə edə bilərsiniz bilərsiniz: Fərdi Sifariş .

Silverone Rəqəmsal Hədiyyə Kartı bir çox üstünlükləri özündə birləşdirir.

  • 1. Sonsuz çeşid imkanı

Bu kartla təkçə Silverone vitrinlərində olan məhsulları deyil həm də fərdi zinət əşyanızı sifariş edə bilərsiniz. Fərdi sifariş haqqında daha ətraflı məlumatı linkə keçid edərək əldə edə bilərsiniz bilərsiniz: Fərdi Sifariş .

  • 2. Sərbəst qiymət seçimi

Sizə məhdud qiymət seçimləri təklif etmirik. Kartı sifariş verdiyiniz zaman ona istədiyiniz dəyəri özünüz təyin edirsiniz. Bu sizin maksimal hədiyyə büdcəniz, uğurlu sayınız və ya simvolik dəyəriniz ola bilər.

  • 3. Parlaq duyğular

Fərqli hədiyyələr hər zaman sevinc dolu emosiyalara yol açır. Hədiyyəniz daha da həyəcanlı olması üçün rəqəmsal kartını hədiyyə alan şəxs üçün maksimum fərdiləşdirdik. Artıq hədiyyə alan hər bir şəxs öz kartını ona məxsus fərdi təbrik səhifəsində istifadə edəcək.

  • 4. Limitsiz alış-veriş

Silverone Rəqəmsal Hədiyyə kartı ilə kartın dəyərinə qədər istədiyiniz sayda məhsul əldə edə bilərsiniz. Əgər səbətinizin ümumi dəyəri kartın dəyərindən yuxarıdırsa o, zaman qalıq məbləğı kart və ya nəğd şəkildə ödəyərək sifarişi tamamlaya bilərsiniz.

  • 5. Kupon üzərinə kupon

Eyni anda bir neçə hədiyyə kartından istifadə edə bilərsiniz. Bundan əlavə əqər sizin hər hansı endirim kuponlarınız varsa hədiyyə kartı ilə birlikdə istəfadədə məhdudiyyət yoxdur.

  • 6. Rahat paylaşım

Hədiyyə kartını sifariş edən şəxs onu istənilən şəxsə hədiyyə etmək və ötürmək hüququna malikdir.

Silverone Rəqəmsal Hədiyyə Kartını sifariş etmək üçün linkə daxil olun:

Hədiyyə kartını sifariş et ☍ 

Kartın səhifəsinə daxil olduqdan sonra ilk növbədə “Hədiyyə Mövzusu”-nu seçirsiniz. Bütün bayramlar və əlamətdan günlərə aid mövzu mövcuddur. Əgər istədiyiniz mövzuya uyğun şablon yoxdursa, zəhmət olmasa, bizimlə əlaqə saxlayın.

Daha sonra şəxsi məlumatları doldurursunuz. 

– “Kimdən?”. Hədiyyəni verən şəxsin adı (soyadı). 

– “Kimə?”. Hədiyyə alanın adı (soyadı).

– Hədiyyə verənin whatsapp nömrəsi.

– Təbrik mesajınızı.

Kartın dəyəri bölməsində isə hədiyyə kartın AZN-lə dəyərini qeyd edirsiniz və sonra “Səbətə Əlavə Et” düyməsini sıxırsınız.

Hədiyyə kartını səbətə əlavə etdikdən sonra “Sifariş et” düyməsini sıxaraq sifarişə davam edə bilərsiniz.

Kartı sifariş verdikdən dərhal sonra sifariş zamanı etdiyiniz qeydlərə uyğun olaraq seçdiyiniz təbrik şablonunu hazırlayıb sizə göndəririk. Hazırlanma müddəti 1-3 saat təşkil edir.

“Rəqəmsal Hədiyyə Kartı” Sizin whatsapp nömrənizə göndərilir. Daha sonra Sizə göndərilən hədiyyə kartını hədiyyə vərəcəyiniz insanla paylaşırsınız.

Hədiyyəni alan şəxs WhatsApp ünvanı vasitəsilə ona özəl hazırlanmış fərdi hədiyyə şablonu əldə edir. Şablonun aşağı hissəsində hədiyyə alan şəxs üçün fərdi olaraq hazırlanmış səhifəyə dəvət edən link yer alır. Həmən səhifədə Sizi və hədiyyə alan şəxsin adı, sizin təbrik mesajınız və kartın kodu əks olunur.

Hədiyyə alan şəxs öz növbəsində mağaza bölməsinə keçid edərək Silverone məhsulları arasında seçim edə və ya fərdi öz zinət əşyasını sifariş verə bilər.

  • Hədiyyə kartını təkcə Silverone vitrinlərində olan məhsulları əldə etmək üçün deyil həmçinin istədiyiniz növ zinət əşyasını sifariş verərək istifadə edə bilərsiniz.
  • Rəqəmsal kartdan istifadə müddəti 1 (bir) ay təşkil edir və yalnız bir alış-veriş zamanı istifadə oluna bilər. Kartın dəyəri çərçivəsində istədiyiniz sayda məhsul əldə edə bilərsiniz.
  • Səbətinizin ümumi dəyəri kartın dəyərindən artıqdırsa, o zaman yalnız qalan məbləği ödəməklə sifarişi tamamlaya bilərsiniz.

Silverone veb saytında yer alan məhsullar arsında seçim etmisinizsə onları səbətə əlavə edin. Daha sonra saytın sağ və yuxarı küncündə yerləşən səbət ikonuna sıxaraq səbət blokunu açın. Seçdiyiniz səbətdəki məhsulların alt hissəsində yerləşən “Sifariş et” düyməsinə sıxın. Açılan səhifədə kupon əlavə etmək üçün bölmə görəckəsiniz. Onu açın, kartın kodunu daxil edin və təsdiqləyin.

Öz fərdi zinət əşyanızı sifariş vermək istədikdə whatsapp və ya zəng vasitəsilə bizimlə əlaqə saxlayın. Sifariş növünə görə qiymət təyin olunacaq və təsdiqlədiyiniz zaman sifariş qeyd olunacaq. Bu zaman siz hədiyyə kartın kodunu bizə təqdim edirsiniz. Əgər sifarişinizin dəyəri hədiyyə kartın dəyərindən çox olarsa ümumi məbləğdən kartın dəyəri çıxılacaq və qalıq məbləği nəğd və ya kart vasitəsilə ödəyə bilərsiniz. Əgər isə sifarişinizin dəyəri kartın dəyərindən az olarsa bu zaman qalıq məbləğ ilə əlavə zinət əşyası sifariş verə və ya Silverone saytında yer alan məshullardan seçim edə bilərsiniz. 

Hədiyyə kartını sifariş verdikdən sonra bir çox məlumatları dəyişdirə bilərsiniz.

  • Şəxsi məlumatlardaki səhvlərin düzəlişi.
  • Təbrik mesajının dəyişdirilməsi.
  • Təbrik mövzusunun dəyişdirilməsi.
  • Kartın dəyərinin yuxarıya doğru dəyişdirilməsi.

 

Qeyd 1: Bir şəxs üçün artıq sifariş olunmuş hədiyyə kartını başqa bir şəxsin adına dəyişdirilməsi əlavə ödəniş tələb edir. Bu halda kuponun son istifadə müddəti dəyişməyəcək.

Qeyd 2: Hədiyyə kartı sifariş olunduqdan sonra geri qaytarılmır.

Hədiyyəni alan şəxs WhatsApp və ya elektron poçt ünvanı vasitəsilə ona özəl hazırlanmış fərdi hədiyyə şablonu əldə edir. Şablonun aşağı hissəsində hədiyyə alan şəxs üçün fərdi olaraq hazırlanmış səhifəyə dəvət edən link yer alır. Həmən səhifədə Sizi və hədiyyə alan şəxsin adı, sizin təbrik mesajınız və kartın kodu əks olunur.

Hədiyyə alan şəxs öz növbəsində mağaza bölməsində keçid edərək Silverone məhsulları arasında seçim edə və ya fərdi öz zinət əşyasını sifariş verə bilər

Ödənişlər

Accordion Content

Sifarişinizi müxtəlif ödəniş üsullarından istifadə edərək ödəyə bilərsiniz! Ödəniş metodunuzdan sonra göndərilən və/və ya sifarişlə hazırlanan məhsullar da daxil olmaqla, sifariş verildiyi anda ödəniş tutulur. Bu, sifarişinizin mümkün qədər tez yerinə yetirilməsi və göndərilməsi üçün növbəyə qoyulmasını təmin edəcəkdir.

Kredit kartı və ya Debet Visa Kartı
Əgər sizin Silverone hesabınız varsa, faktura məlumatınız ödəniş zamanı görünəcək. Əks halda, siz sifariş verərkən ödəniş məlumatlarını əl ilə daxil edə bilərsiniz. Nəzərə alın ki, kartınızdakı məhdudiyyətlərdən asılı olaraq, əməliyyat bank tərəfindən rədd edilə bilər.  Silverone istifadə olunan kartın etibarlılığını aşkar etmək və yoxlamaq hüququnu özündə saxlayır və bu yoxlamaların nəticəsindən asılı olaraq əməliyyatlardan imtina edə bilər.

Taksit
Bir Kart taksit proqramı sayta inteqrasiya olunub və siz birbaşa saytda istənilən məhsulu faizsiz taksit aylarına bölərək əldə edə bilərsiniz.

İadə və dəyişdirmə ilə bağlı suallarınız üçün lütfən, “İadə + Dəyişdirmə” bölməsinə baxın.

Kredit kartı və ya Debet Visa Kartı
Məhsul geri əldə olunduğu zaman ona ilkin baxış həyata keçirilir. İadə + Dəyişdirmə” bölməsində qeyd olunan bütün şərtlərə əməl olunduğu təqdirdə ödənişiniz dərhal kartınıza qaytarılacaq.

Silverone Rəqəmsal Kartlar
Rəqəmsal və ya fiziki hədiyyə kartından istifadə edərək bir məhsul almısınızsa və sonra pulu geri tələb edirsinizsə, biz həmin məbləği mağaza krediti kimi Silverone hesabınıza yerləşdirəcəyik.

Səbətdə və Sifariş səhifəsində olan “Kupon kodu əlavə et” düyməsindən istifadə etməklə endirim kodunu daxil edin! Hər sifariş üçün bir (1) endirim limiti tətbiq oluna bilər. İkinci endirim kodu tətbiq edilərsə, sistemimiz avtomatik olaraq daha yaxşı sövdələşməni seçəcək və digər endirim tətbiq edilməyəcək. Endirim kodları pulsuz göndərmə endirim kodları, referal krediti, referal kodları və ya hər hansı digər endirim növü ilə birlikdə istifadə edilə bilməz. Silverone birdən çox endirim kodu istifadə edən sifarişləri saxlamaq və ya ləğv etmək hüququna malikdir.

Nəzərə alın ki, Silverone Hədiyyə Kartları bütün endirimlərdən istisnadır.

İadə + Dəyişdirmə

Accordion Content

Bütün müştərilər üçün 14 günlük geri qaytarma siyasəti təklif edirik! Sifarişdən öncə, nəyi qaytara biləcəyinizi aşağıda yoxlayın!

Oyma və monoqramma ilə məhsullar
Fərdi sifarişlər həmçinin oyma ilə hazırlanmış zərgərlim məmulatıarı və  monoqramlı əşyalar geri qaytarılmır.

Dəstlər
Dəst yalnız dəst kimi geri qaytarıla bilər. Komplektdən heç bir fərdi maddə geri qaytarılma, mağaza krediti və/və ya ölçü dəyişdirilməsi üçün geri qaytarıla bilməz.

Milestone Kolleksiyası
Biz Milestone kolleksiyalarımızdan (toy və nişan üzükləri) əşyaların fərqli ölçüdə (eyni metal növü və daş) dəyişdirilməsini təklif edirik. Qaytarma siyasəti digər məhsullarla eynidir. Zəhmət olmasa aşağıya baxın!

İadə şərtləri:

  • Geyinilməmiş olmalı
  • Aşınma və ya zədələnmə əlamətləri olmamalı
  • Orijinal vəziyyətdə, etiketləri üzərində olmalı (varsa)
  • Bütün orijinal qablaşdırmada (qutu və çanta daxil olmaqla)

Digər ölkələrə göndərilən məhsullara aid müddəalar:

Zəhmət olmasa, sifarişinizi orijinal qablaşdırmada (və ya daha kiçik), böyük ölçülü və ya böyük qutularda bizə qaytarın, çünki bu, çatdırılma xərclərini artıracaq. Silverone böyük qablaşdırmaya görə artan rüsumlara görə məsuliyyət daşımır və müvafiq hallarda geri qaytarılan məbləğdən əlavə göndərmə haqlarını çıxmaq hüququnu özündə saxlayır. Geri qaytarılan məhsul yuxarıda göstərilən geri qaytarma siyasətinə uyğun gəlmirsə, Silverone geri qaytarmağı rədd etmək və əşyanı müştərilərə yenidən göndərmək hüququna malikdir. Bu halda malların qaytarılması standart çatdırılma üsulu ilə həyata keçirilir.

Endirimli Məhsulların İadə Siyasəti
Əgər siz məhsulu endirim müddətində almısınızsa və geri qaytarma zamanı aktiv endirimlər yoxdursa, endirim dəyişdirilən əşyaya tətbiq edilməyəcək.
Əgər siz endirim olmayan gündə bir məhsul almısınızsa və cari endirim dövründə onu başqa bir məhsulla dəyişmək istəyirsinizsə, dəyişdirilən məhsula endirim tətbiq edilməyəcək.

Məhsulunuzun geri qaytarılmağa uyğun olub olmadığını öyrənmək üçün qaytarma siyasətimizi yoxladığınızdan əmin olun!

Əgər hesabınız varsa

  1. Əvvəlcə Silverone hesabınıza daxil olun və “Sifarişlərim” seçin.
  2. Sifarişinizi tapın və “İadə” düyməsini basın.
  3. Qaytarmaq istədiyiniz məhsulu seçin.
  4. Qaytarma tələbinin səbəbini yazın.
  5. “Sorğu göndər” düyməsini klikləməklə sorğu göndərin.
Hədiyyəli bir parçanı iadə edirsinizmi?
Biz alışdan sonra 14 gün ərzində geri qaytarma siyasətini tətbiq edirik. Zəhmət olmasa, məhsulun geri qaytarılmaq üçün uyğun olduğuna əmin olmaq üçün iadə siyasətimizi yoxlayın və iadə tələb etmək üçün contact@silverone.az elektron poçtuna bizə göndərin. Aşağıdakıları daxil etməyi unutmayın:
  1. Sifariş nömrəsi (Əgər sizdə yoxdursa, narahat olmayın. Orijinal alıcının tam adı və e-poçt ünvanı da sifarişi izləməkdə bizə kömək edir)
  2. Zərgərliyin göndəriləcəyi ünvan
  3. Silverone hesabınızla əlaqəli e-poçt ünvanı emal edildikdən sonra krediti tətbiq edə bilək. Əgər hələ də yaratmamısınızsa, səhifəmizin yuxarı sağ küncündə DAXİL OL düyməsini klikləməklə indi yarada bilərsiniz.

İadə haqqı:
Avstraliya, Argentina, Braziliya, Kanada, Danimarka, Honq-Konq, Hindistan, İndoneziya, Yaponiya, Malayziya, Maldiv adaları, Yeni Zelandiya, Norveç, Filippin, Sinqapur, Cənubi Koreya, İsveç, Tayvan, Tayland, Amerika Birləşmiş Ştatları (ABŞ): $30

Albaniya, Avstriya, Azərbaycan, Belarus, Belçika, Bolqarıstan, Bosniya və Herseqovina, Kipr, Xorvatiya, Çexiya, Misir, Estoniya, Finlandiya, Fransa, Gürcüstan, Almaniya, Yunanıstan, Macarıstan, İslandiya, İrlandiya, İtaliya, İsrail, Qazaxıstan, Küveyt, Qırğızıstan, Latviya, Litva, Lüksemburq, Malta, Moldova, Monteneqro, Hollandiya, Polşa, Portuqaliya, Qətər, Rumıniya, Rusiya, San Marino, Səudiyyə Ərəbistanı, Serbiya, Slovakiya, İspaniya, İsveçrə, Türkiyə, Ukrayna, Böyük Britaniya, Özbəkistan, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri, Vatikan: $25

Nəzərə alın ki, orijinal göndərmə haqqınız geri qaytarılmır və geri qaytarılan məbləğdən çıxılacaq. Sifarişlərdə rüsumlar və vergilər ola bilər. Siz bu rüsumların ödənilməsinə cavabdehsiniz və sifariş bizə geri qaytarılsa belə, biz onlardan imtina edə və ya geri qaytara bilmərik.

Biz bu qrafiki sürətləndirmək üçün çalışırıq, lakin hələ ki, geri qaytarmağınız onu anbarımıza aldığımız andan 5-10 iş günü ərzində emal olunacaq. İşləndikdən sonra sizə e-poçt vasitəsilə təsdiq göndərəcəyik! Ətraflı məlumat üçün Ödənişlərlə bağlı tez-tez verilən suallara baxın.

Xahiş edirik nəzərə alın ki, Postda davam edən gecikmələr yaşanır və geri qaytarma paketiniz geri qaytarılma tarixinə vaxtında çatmaya bilər. Ancaq narahat olmayın, bağlama tarixdən əvvəl daşıyıcıya təhvil verildiyi müddətcə onları qəbul etməkdən məmnun olarıq.

Bu, çox güman ki, onlar kommersiya fakturası tələb etdiklərinə görədir. Bununla belə, kuryerimizin kommersiya fakturaları sənədsizdir və/yaxud onların sonunda geri götürülə bilər. Bu həm ABŞ, həm də beynəlxalq geri qaytarma göndərişlərinə aiddir. Əşyanızı geri qaytarmaqda hər hansı probleminiz olarsa, bizimlə əlaqə saxlayın contact@silverone.az. Kömək etməkdən məmnun olarıq!

Məhsula qulluq + Materiallar

Accordion Content

925 Gümüş
Hər bir zərgərlik aksesuarı bənzərsiz bir sənət əsəridir. Nəcib metallardan hazırlanmış zinət əşyaları, eləcə də əlvan metallardan hazırlanan qalantereya qayğı tələb edir. Aksesuarların uzun müddət ilkin görünüşünü qoruyub saxlaması üçün onlara düzgün qulluq etmək lazımdır. Qaralma və ya ləkə tutma səbəbləri, necə qorumalı və qulluq olunmalı barədə məlumatı aşağıda qeyd olunan mətnlərdən əldə edə bilərsiniz.

– Ev işləri zamanı (paltar və qab yuyarkən, yemək hazırlayarkən və s.) zərgərlik aksesuarlarını çıxartmaq tövsiyə olunur. Mexaniki zədələnmədən qorunmalıdır.
– Bir çox müasir dəriyə qulluq və dekorativ kosmetika məhsullarının tərkibləri civə kimyəvi elementini ehtiva edir. Az bir hissəsi belə qiymətli metallara və ərintilərinə təsir göstərir.
– Sürətlə dəyişən temperaturlara, uzun bir işıq və istilik mənbəyinə məruz qaldıqda məhsullar təbii daşların rəngini dəyişə bilər.
– İdmanla məşğul olarkən, gözəllik müalicəsi, sauna, hovuz və duş qəbul edərkən zərgərlik aksesuarlarını çıxartmaq tövsiyə olunur.
– Hər bir məhsulu ayrı qablaşdırmada saxlayın. Rütubətdən və çəkməcədə olan dəriyə qulluq və dekorativ kosmetika məhsullarının kimyəvi tərkib hissəsindən qorumaq üçün hava keçirməz vakuum tipli zərgərlik paketlərində və ya parça torbalarda saxlamağınız məsləhət görülür.
– Xlor və yod, civə və kükürd tərkibli maddələrdən, eləcə də yuyucu vasitələrdən uzaq tutun.
– Makiyajdan və spirt tərkibli ətrdən istifadə etdikdən sonra aksesuarı taxın (Tərkibində olan kimyəvi elementlər gümüşü soldura və həssas daşları zədələyə bilər, əsasən də ağardıcı tərkibə malik olan kremlər).

– 925 əyarlı gümüş maddə havada hidrogen sulfidə məruz qalması nəticəsində ləkələnir və qaralır.
– Bu reaksiya ən fəal rütubətli mühitdə baş verir, çünki rütubət istənilən metalın korroziyasında böyük rola sahibdir.
– Qızıl örtüyünə (örtük qalınlığı 0,7 mikron) sahib olan gümüş aksesuarlar xüsusi diqqət tələb edir.
– Örtük kifayət qədər dözümlüdür, lakin güclü mexaniki təsir altında zədələnə və ya məhv ola bilər. Bu məhsulları güc tətbiq etmədən təmizləmək lazımdır.

925 əyarlı gümüş zərgərlik aksesuarlarını ev şəraitində bərpa edilməsi

Aksesuarınızın ilkin parlaqlığını əldə etmık üçün isti sabunlu su ilə yuyun. Suya naşatır(ammonyak) spirti və ya soda əlavə etməyi unutmayın ( 1 litr suya 1 yemək qaşığı naşatır(ammonyak) spirti və ya 1 litr suya 50 qram soda). Daha sonra təbaşir (diş tozu) və naşatır(ammonyak) qarışığı ilə nəmləndirilmiş yumşaq bir parça ilə təmizləyin.
Yuxarıda qeyd olunan təmizləmə texnikası mirvari və mərcan daşı ilə bəzədilən aksesuarlar üçün uyğun deyildir. Daşlar rəng dəyişə bilər.
Təmizləmə əməliyyatından sonra aksesuarı yumuşaq parça və ya saç qurutma maşını, nəm qalmamaq şərti ilə qurutmaq lazımdır.
Zərgərlik məmulatlarını təmizləmək üçün yuyucu maddələrdən istifadə edilməsi məsləhət görülmür.

Müvafiq qayğı ilə aksesuarlarınız uzun müddət xidmət göstərəcək və gözəlliklərindən məmnun qalacaqsınız.

Gold Vermeil
14K zinət əşyanızı parlaq və örtüyünü mümkün qədər uzun müddət saxlamaq üçün ilıq su altında təmiz və yumuşaq diş fırçası ilə yüngülcə ovuşdurun. Bu zərgərlik əşyanızı hər hansı ləkədən vəya yad cisimdən təmizləmək üçündür. Sifarişinizə daxil olan cilalama parçasını istifadə edərək, zinət əşyanızı yumşaq şəkildə cilalaya bilərsiniz.

Qiymətli metallar və almazlar ömrünü uzatmaq üçün qayğı və diqqət tələb edir. Gündəlik istifadə üçün nəzərdə tutulsalar da, üzüklər müntəzəm qulluq tələb edir. Üzüklərinizi hər 6-12 aydan bir (yerli zərgəriniz vasitəsilə) təmizləməyi və yoxlamağı tövsiyə edirik. Müntəzəm qulluq üçün sifarişinizlə birlikdə olan cilalayıcı parçadan istifadə edə bilərsiniz. Daş itkisinin qarşısını almaq üçün dişlərin düzgün saxlandığından əmin olun.

Dəri Məhsullar
Üzərində toplanmış tozu silmək üçün mikrofiber parçadan istifadə edərək yumşaq bir şəkildə silin! Rəngi ​​uzatmaq üçün onları birbaşa günəş işığından uzaq tutmaq məsləhət görünür.

Zinət əşyanızın parlaq görünməsini təmin etmək üçün səthi cilalayıcı parça ilə yumşaq bir şəkildə silin. Parçanın tərkibindəki təmizləyici maddədən təmizlənmək üçün parçadan istifadə etdikdən sonra əllərinizi yuyun.

Parça üzərində tünd ləkələr normaldır və onun düzgün işləməsinə işarədir! Parçanın tərkibində cilalanan əşyanın səthindən təmizlənmiş kir, yağ və qalıqları çıxaran xüsusi təmizləyici maddə var. Cilalama parçasını heç vaxt yumayın, çünki o, effektivliyini itirəcək. Uşaqların əli çatmayan yerdə saxlayın.

Biz zərgərlik sənayesində çoxillik təcrübəyə malik komandayıq, ABŞ, İtaliya və Azərbaycanda öz zərgərlik emalatxanalarımız var və biz Avropada genişlənməyi planlaşdırırıq. Niyə bu ölkələr? Çünki bu yerlər bunun üçün çox əlverişlidir. Uzun əsrlər boyu burada qızıl və gümüş hasil edildiyi üçün zərgərlik sənayesi yaxşı inkişaf etmişdir və çoxəsrlik zərgərlik ənənələrinə malikdir. Bizim və hekayələrimiz haqqında daha çox oxuya bilərsiniz.

Vermeil qızıl örtüklü gümüş zinət əşyalarını təsvir etmək üçün istifadə edilən bir termindir. Bu qızıl örtük texnikası 1750-ci ildə Fransada icad edilmişdir və adı “ver-may” kimi tələffüz olunur. Vermeil zərgərlikləri demi-fine kimi təsnif edilir. Demi-fine zərgərlik dünyasında yeni bir tendensiyadır, bunun sayəsində ultra dəbli zərgərlik daha geniş alıcılar üçün əlçatan olmuşdur.

Vermeil qızılla örtülmüş əşyalardan nə ilə fərqlənir?

Vermeil və qızılla örtülmüş əşyalar arasındakı fərq, birincisi, qızıl təbəqənin qalınlığında, ikincisi, zərgərlikdə istifadə olunan əsas metaldadır.
Vermeili qızıl örtüklə qarışdırmayın. Qızıl örtüyünün qalınlığı cəmi 0,15-0,25 mikron, Vermeil isə 2,5 mikrondan və daha yüksəkdir. Yəni qızıl örtükdən 10 dəfə qalındır. Praktikada bu, Vermeil örtüyünün köhnəlməyəcəyi və düzgün qayğı ilə zərgərlik 10 ilə qədər davam edəcəyi deməkdir. Vermeil məhsullarında yalnız qızıl örtük qalınlığı ən azı 2,5 mikron olan sterlinq gümüş istifadə olunur.

Qlobal təchizat zəncirinin pozulması, inflyasiya və qızıl və almaz kimi xammalın dəyərinin dəyişməsi kimi daim dəyişən amillər zaman-zaman qiymətlərimizə təsir edə bilər. Biz istehsal amillərini izləməyə davam edirik və sizə hər zaman münasib qiymətlərlə yüksək keyfiyyətli məhsullar təqdim etmək üçün əlimizdən gələni edirik.

Zəmanətimizə əsasən, biz sizin arxanızdayıq. Bu o deməkdir ki, satın alındığı tarixdən etibarən 2 il ərzində zərgərlik məmulatının materialına və ya işlənməsinə hər hansı bir ziyan dəyərsə, biz sizin məhsulunuza qayğı göstərəcəyik. Sadəcə bizimlə əlaqə saxlayın və həll yolu tapmaq üçün birlikdə çalışacağıq.

Biz ölkənin ən nüfuzlu və məşhur zərgərləri ilə işləyirik, məsuliyyətlə qaynaqlanan parçalar davamlı olaraq hazırlanır. Məhsulumuzun keyfiyyətinə əminik, buna görə də 2 illik əhatə dairəsi. Bu, həm də o deməkdir ki, zəmanət itirilmiş əşyaları, normal aşınma və yıpranma ilə gələn cızıqları (əyilmiş üzük və ya qırıq zəncir kimi), məhsulunuzun düzgün istifadə edilməməsi və ya saxlanmasını və xaricdə üçüncü tərəf tərəfindən məhsulunuza edilən hər hansı dəyişiklikləri əhatə etmir. Silverone.

Qeyd: Üçüncü tərəf satıcısı (silverone.az və/və ya Silverone mağazalarından kənar) vasitəsilə satın alınan məhsullar Silverone-un zəmanəti altına alınmayacaq. Zəhmət olmasa malların alındığı şirkətlə əlaqə saxlayın.

Əvvəlcə üzr istəyirik! Sifariş nömrənizi və qüsurlu və ya səhv parçanın şəklini contact@silverone.az ünvanına göndərin. Bizim Müştəri Xoşbəxtliyi Komandamız bunu sizin üçün həll etməyə kömək etməkdən məmnun olacaq!

Məhsullarımızın kənar zərgərlər tərəfindən işləməsini tövsiyə etmirik, çünki bu, geri qaytarılma və ya dəyişdirmə potensialını ləğv edir (əgər onların işi ilə əlaqədar qüsur yaranarsa). Buraya ölçüsün dəyişdirilməsi və ya hər hansı təmir işləri daxildir. Saytdan heç bir təmir və ya ölçü dəyişdirmə xidməti təklif etməsək də, Silverone parçanız qüsurludursa və zəmanət altındadırsa, zəhmət olmasa, sifariş nömrənizi və qüsurlu parçanın şəklini contact@silverone.az ünvanına göndərin!

Xüsusi Dizayn
Bəli, burada istənilən formada və mürəkkəblikdə sifariş verə bilərsiniz.

Fərdi məhsul sifariş etmək üçün daxil olun.

Xüsusi Ölçü
Fərdi ölçüdə təkcə üzük deyil, həm də kulon ölçüsündə sifariş verə bilərsiniz. Fərdi ölçü sifariş etmək üçün bizimlə əlaqə saxlayın. Fərdi ölçülər üçün qiymət sifarişin növündən asılıdır.

Fərdi Oyma
Biz hazırda yalnız həkk oluna bilən əşyalar üçün fərdi məhsul səhifələrində göstərilən şrift üslublarını təklif edirik. Maksimum sayı və istifadə olunan simvolların növü hər bir məhsul səhifəsində ‘Təsvir və Təfərrüatlar!’ altında göstərilmişdir. Nəzərə alın ki, oyma sorğusunda hər hansı söyüş və ya təhqiramiz sözlər varsa, sifarişinizi ləğv edə bilərik.

Barmağınızı fiziki ölçmədən və ya mağazada üzüklərimizdən birini taxmadan heç vaxt sizin ölçüsünə əmin ola bilməsək də, üzüyü ölçən və ya sevilən birinin üzüyünün ölçüsünü müəyyən etməyə kömək edə biləcək bir neçə faydalı tövsiyəmiz var!

Mükəmməl uyğunluqda bir üzük varsa, istər hədiyyə olsun, istərsə də yadigar parçası olsun, bir hökmdar götürün və daxili diametrini ölçün. Sonra, burada ölçü cədvəlimizlə çarpaz istinad edin.

Barmaq ölşünüzü buradan təyin edin.